🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بلبل پر سوخته

(ثبت: 238672) اردیبهشت 18, 1400 

ناله کن
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
———————-
ناله کن ای بلبل پر سوخته
آنکه به جانم شرر افروخته
ناله کن ای دل ز غم روزگار
از غم آن رفته سوی کردگار
ناله کن ای سینۂ پردرد و غم
هیچ نگردد ز غمش هیچ کم
ناله کن از سوز جگر سوز من
گریه شده کار شب و روز من
ناله کن از دوری و درد فراق
از تو بگیرم ز کجا ما سراغ
ناله کن ای بلبل خوش خوان من
مرغ سحر را بخوان جان من
ناله کن ای دل گُلم پَرپَر است
چشم عزیزان زِ غم او تَر است
ناله کن و ناله کن و ناله کن
شعله به جان و دلِ کاشانه کن
——– —————
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا