🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بلند

(ثبت: 246787) فروردین 18, 1401 

 

بلند تر از گیسوی ماه نیست
دلتنگی
به نگاهت نمیرسد

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 18, 1401

    سلام دخترم

    سال و قرن نو مبارک
    کوتاهی زیباست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌿

    • فاضله هاشمی

      فروردین 18, 1401

      سلام سپاس بابایی مهربونم🌹👏

  2. حسن مصطفایی دهنوی

    فروردین 19, 1401

    درود ها
    زیبا است

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا