🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بنام یاری دهنده ی مظلومان

(ثبت: 265973) آذر 8, 1402 

 

خدا کیست؟؟

خدا نوریست عیان

تسکین دهنده ی دردهای نهان

درخشندگی زمین و آسمان

اولیاء و نجات دهنده ی مؤمنان

قهار و با جبروت بر گردنکشان

اجابت کننده ی دعای مضطران

شنونده ی حرفهای پنهان

روزی دهنده ی تمامی جنبندگان

سرکوب کننده ی طاغیان و ظالمان

احیاء کننده ی معیشت صالحان

برآورند ه ی حاجات مستضعفان

یاور و فریادرس بیچارگان

پوشاننده ی عیوب مردمان

دوست دارنده ی اعمال نیکوکاران

 

پس خدا چه دوست داشتنیست، خدایا دوستت دارم و از تو می خواهم که ما را به راه راست هدایت فرمایی. خدایا گناهان ما بزرگ است و رحمت تو گسترده. پس با فضل و کرمت گناهان ما را ببخش و بیامرز.

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. آذر 9, 1402

    🌺🌻🌼🌷⚘

  2. سجاد پورخدایار

    آذر 11, 1402

    الهی امین،بسیار عالی🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا