🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بندباز

(ثبت: 6162) خرداد 26, 1397 

پروردگارا… زندگی بی وقفه شیرین است!

روحم دیابت دارد و با قند می میرد

امیدِ خوشبختی به فرداها نده؛ گاهی

بیمار قلبی در صفِ پیوند می میرد

بی ریشه ای مرگ است! در تُنگِ طلایی هم

گل با هزاران رشته ی آوند می میرد

مردانگی آن صحنه در افسانه ی رستم

-وقتی پسر را بر زمین افکند- می میرد

هرکس که 'بابا' را ندارد درک خواهد کرد

گاهی پسر در حسرتِ لبخند می میرد

تاریخ از پیدایشِ قاجار غمگین است

وقتی که شاهِ خاندانِ زند می میرد

چون حرفِ حق را گفته باری روی دوشش نیست

این شاعرِ یک لاقبا خرسند می میرد

من… عنکبوتی که جهان را تار می بینم

من… بندبازی که درونِ 'بند' می میرد

مهدی صادقی مود

نظرها 10 
  1. طارق خراسانی

    خرداد 26, 1397

    سلام و درود 

    بسیار زیبا و متفاوت 

    با عاااااالی ست 

    چند بار خواندم و هر بار لذت بردم 

    در پناه خدا سلامت و دور از هر بلا باشید ….آمین 

    • سلام و ادب

      ممنونم قربان

      زیبابین هستید

      برقرار باشید

  2. علی رفیعی

    خرداد 27, 1397

    سلام و عرض ادب استاد صادقی عزیز

    بسیار زیبا سروده اید

    دستمریزاد

    موفق و پیروز باشید

  3. رضا زمانیان قوژدی

    خرداد 28, 1397

    درود بر شما استاد صادقی عزیز.

    انصافا شعرتان زیبا و شور انگیز است.

    هر قدر از لذت خواندن این غزل شیوا بگویم کم است.باز هم بسرائید از این دست.

    یاعلی

    • سلام جناب زمانیان عزیز

      ممنونم

      به لطف خوانده اید

      سپاس که همراهی می کنید

  4. مهران اسدپور

    خرداد 29, 1397

    درود و دستمریزاد دوست خوبم …

    چون حرفِ حق را گفته باری روی دوشش نیست ؛

    این شاعرِ یک لاقبا ، خرسند می میرد …

    عالیست گرانقدر …

    کسب فیض شد …

     

    • سلام رفیق عزیز جناب اسدپور

      سپاسگزارم

      خوشحالم از فرمایش شما

      برقرار باشید بزرگوار

  5. احمد نوری

    خرداد 30, 1397

    درود استاد بسیار زیبابود

    دست مریزاد

    • سلام جناب نوری گرانقدر

      ممنونم

      خوشحالم که اینجا هم زیارتتان می کنم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا