🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بندبازی

(ثبت: 6584) شهریور 15, 1397 

بر لب لحظه

دست در بی زلف هوا

راه می روم…، راه

بی گریز

 روی تیز سرخ خونریز

می روم…

 

 

#اکبر_رشنو 

 

bijade-jonoon@

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):