🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بهاران

(ثبت: 3542) اسفند 14, 1395 
بهاران

بهاران  آمده   پشت  ِ در  ِ ماست

شقایق  داغ ِ بغض   ِپر پر  ِماست

دری   بگشا   به   روی  گلعذاری

که عشقش ضامنِ شعر ِتر ِماست

طلعت خیاط پیشه

نظرها 11 
  1. علیرضا حکیم

    اسفند 15, 1395

    درود بر شما بانوی گرامی

  2. محمدحسین پژوهنده

    اسفند 15, 1395

    زیباست

  3. طارق خراسانی

    اسفند 16, 1395

    سلام و درود 

    فوق العاده زیباست

    در پناه خدا

  4. علی اصغر اقتداری

    اسفند 16, 1395

    درود بر بربانوی شعر وادب

    به دل نشست شعرتان

  5. فرزاد امین اجلاسی

    اسفند 16, 1395

    درودها بانو

    زیبا و لطیف و سرشار احساس سرودید

    پاینده و پیروز

  6. مه ناز نصیرپور

    اسفند 17, 1395

    درود استاد بانو عالی بود

    شقایق  داغ ِ بغض   ِپر پر  ِماست

    دری   بگشا   به   روی  گلعذاری

    که عشقش ضامنِ شعر ِتر ِماست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا