🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بهارانه

(ثبت: 237228) اسفند 30, 1399 

بهارانه

دل به گیسوی یار خواهم داد
سر به بازوی یار خواهم داد
لب به هوهوی یار خواهم داد
زندگی را فقط به چشمان-
مست آهوی یار خواهم دارد
◇◇◇
کوچه در کوچه عطر بارانست
قصه در قصه حرف جانانست
شاخه در شاخه برگ ریحانست
آی ای قاصد دیار بهار
کم کمک نوبت بهارانست
◇◇◇
دشت لبریز لاله می گردد
رود پر آب و ژاله می گردد
کوه مهد غزاله می گردد
با سرانگشت دلبر جانان
شادمانی حواله می گردد
◇◇◇
با تو روزی ترانه خواهم خواند
نغمه ها بی بهانه خواهم خواند
سرخوش و عاشقانه خواهم خواند
ای انار نچیده ی دوران
از لبت دانه دانه خواهم خواند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 30, 1399

    سلام و درود بر حضرت معصومی عزیز

    با شما همآواز می شود

    دل به گیسوی یار خواهم داد
    سر به بازوی یار خواهم داد
    لب به هوهوی یار خواهم داد
    زندگی را فقط به چشمان-
    مست آهوی یار خواهم داد

    سال 1400 و آغاز آخرین سال از قرن چهارده هجری شمسی بر شما و خانواده محترم مبارک 🌿🌹🌹🌹🌹🌹🌿

  2. علی معصومی

    اسفند 30, 1399

    درود ها حضرت استاد
    و تبریک
    سالی نو
    در
    قرنی نو
    همسفر شدیم …🌺🌿

    در پناه خدا

  3. کبری محمدی

    اسفند 30, 1399

    سلام
    در آستانه سال نو سال خوب و خوشی را برای تان آرزومندم
    لحظه هایتان به سرسبزی بهار
    🌹🌺🌹🌺🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا