🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بهارم

(ثبت: 210251) خرداد 12, 1398 
بهارم

1

بهارم ای گل زیبا کجایی
کجایی لحظه نزدیکم بیایی

کنی احیا زمستانی وجودم
که با ما همنشین از غم رهایی

2

ببینم آن طبیعت جلوه زیبا
گیاهان سبزه را بینم به هر جا

همان جایی طبیعت ناز دارد
به نازِ هر گلی ایثار جان را

3

بهارا می روی صیفی نمایان
گذر از دوره ای شادی فراوان

به تابستان ببندی دل چه زیبا
ثمر ده میوه هایی گونه الوان

4

ز جامه تاب بیرون لحظه جانا
لباسی دیگری پوشی بهارا

خزان پائیز را بینی همان دم
بباید رََخت بندی زم هویدا

5

زمستانِ وجودت را تماشا
کنی آن لحظه ای تنهای تنها

به هر جایی نگاهی افکنی چون
فضا بینی به خوابی رفته احیا

6

بهارم نازنینم جامه ای را
به الوانی بپوشی وه چه زیبا

هدف از آمدن رفتن همین بس
مرا یاد آوری با مرگ احیا

ولی اله بایبوردی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا