🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بهارم باش

(ثبت: 213086) مرداد 15, 1398 

بهارم باش
تا باران چشمانم
هزاران چشمه
از شوق نگاه خسته ام گردد
بهارم باش
تا با خاطرات شور و شیرینم
نسیم آرزوهای کهن
از راه برگردد
بهارم باش
تا مانند نیلوفر
بدور قامت سرو ات
سر انگشت خیالم بارور گردد

 

 

 

 

نظرها
  1. امیر جلالی

    مرداد 15, 1398

    بهارم باش
    تا مانند نیلوفر
    بدور قامت سرو ات
    سر انگشت خیالم بارور گردد
    جناب معصومی این قطعه بی نهایت به دل نشست و صبح مرا رنگ دیگری بخشید. سپاس و درود بر شما

  2. جواد مهدی پور

    مرداد 15, 1398

    درود بر شما جناب معصومی عزیز

    زیبا سرودید

    لذت بردم

    زنده باشید💐

  3. رسول رشیدی راد

    مرداد 15, 1398

    سلام و درود خدمت شما
    زیبا بود
    🌹🌹🌹

  4. مسیحا یاری

    مرداد 15, 1398

    بهار شدم ببار …
    یا استاد

  5. طارق خراسانی

    مرداد 15, 1398

    سلام جناب معصومی عزیز

    خیلی زیبا و لطیف است

    عشق بهار می آفریند

    در پناه خدا با بهاران شاد زی 🌿👏👏👏👏👏🌿

  6. سلام استاد عزیز و بزرگوار

    بسیار زیبا .درودتان باد

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺💐🌿

  7. “… بهارم باش
    تا مانند نیلوفر
    بدور قامت سروت
    سر انگشت خیالم بارور گردد…”
    = = = =
    درود بر معصومی عزیز
    عجب حس و حسرتی در این اثر تب کرده… احسنت!

    … تبر نبود اگر،
    این بهار درختم
    بِه ثمر
    … می نشست!

    پژواره

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا