🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بهارنارنج احساس ( اردیبهشت شعر)-عطر بهشت-باران 7

(ثبت: 5887) اردیبهشت 3, 1397 
بهارنارنج احساس ( اردیبهشت شعر)-عطر بهشت-باران 7

1-

این نسیم،

از بهشت آغوش تو

می آید

بهارِ نارنجی!

واژه ها بیدارند

لحظه ها تبدارند

غصه ها بسیارند

تا آمدنت

عطر یادت را بغل می کنم

11 اردیبهشت 95

************

2-

بهارین دختر اردیبهشت عشق

ببین ناز قدمهایت چگونه

دود این شهر شلوغ و پرهیاهو را

به رگبار ترانه بسته است امروز

میلادت

مبارک باد

بر گلواژه های تازه ی احساس…

تقدیمی

***********

3-

عشق، نم نم یاد تو  و

عطر بهشتِ احساس

*************

4-

بیا با من بگو چگونه

قطره قطره نم نمک

بهارنارنجِ احساس مرا

مجنون خود کردی

تو ای بارانِ آرام ترانه

بهاران، بی تو تکراری و خاموش است

و تابستانِ من از دوری ات همواره تب دارد

خزان و کوچه ها از عطر تو مستند

زمستانم بدون تو

ستاره ،گل

نه تنها برف

بلکه حرف کم دارد

قصیده خوانِ بارانم!

تویی” آرامش جانم”

به عشق توست که من

هردم غزلخوانم

هجوم ابری دلتنگی خود را

در آغوش تو می بارم…

میان دفتر قلبم

برایت شعر می کارم…

****************

5-

اگرچه من دلم می خواست

امروز

از مِهر حضورت

مثنوی گویم

ولی تو عاشقانه خیس بر تهران من

بی وقفه باریدی

عزیز شعرهای من بدان که من

تو را هرطور باشی میسرایم

با تب احساس

آرام و با وسواس…

************

6-

تو می باری

بهارنارنج احساسم

در این اردیبهشت شعر

می روید

برایت عاشقانه

دلبرانه قصه می گوید…

*************

7-

من از باریدنت امروز بیدارم

و شاعروار رقص واژه هایت را

به روی دفتر احساس

با وسواس می چینم…

مهناز نصیرپور

7 صبح 3 اردیبهشت 97

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):