🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بهاریه

(ثبت: 257523) فروردین 2, 1402 

بهاریه نرگس شیراز
بهاریه
با سلام و عرض و ادب و احترام عید سعید باستانی را به هموطنان و کاربران و بهره‌وران این سایت ارزشمند
به خصوص استادان و مسئولین محترم تبریک و تهنیت عرض میکنم امیدوارم سالی خوب و میمون و خجسته ، خالی از هرگونه رنج و نارسایی را شاهد باشیم به حق ائمه معصومین (ع) آمین یا رب العالمین

بهاریه

شد فرش چمن، سفره ی گل شد همه جا باز
خوش باش بهار آمد و شد خرمی آغاز

دشت و دمن و کوه و کرانه طرب انگیز
دل برد مرا رایحه ی غنچه ی طناز

بوی سمن و عطر بهار و نفس صبح
گردیده فضا پوش ، بزن نغمه ی خوش ساز

جوبار به موسیقی و در رقص سپیدار
شمشاد پر از شادی و گلکار سرافراز

پیوسته بهم بلبل و گل لاله و ژاله
پیچیده بهم نای و نی و نغمه و آواز

شهر ست پراز چلچله و دشت پر از سار
زنبور به گل بردن و پروانه به پرواز

مستانه بزن چنگ و بهارانه بخوان شعر
با غمزه بزن حرف و عروسانه بکن ناز

در کام شما خرمی باغ ملاحت
تقدیم شما دسته گل نرگس شیراز

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 2, 1402

    مستانه بزن چنگ و بهارانه بخوان شعر
    با غمزه بزن حرف و عروسانه بکن ناز

    در کام شما خرمی باغ ملاحت
    تقدیم شما دسته گل نرگس شیراز

    سلام و درود

    سال نو مبارک

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌🌹🌱

  2. مهدی سیدحسینی

    فروردین 3, 1402

    درود جناب خادمیان
    سال نو مبارک 🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا