🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بهار از باور باران جدا نیست

(ثبت: 258947) اردیبهشت 28, 1402 
بهار از باور باران جدا نیست

بهار از باور باران جدا نیست
ولی در آسمان شهر ما نیست

به فرهنگ بیابان خو بگیریم
که زیبایی به جز در ریشه ها نیست
_
ابوالقاسم کریمی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا