🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بهار…

(ثبت: 1082) فروردین 8, 1395 
بهار…

با بهار قهر کرده ام 
که پیچکان آبی اش 
گل سر تو را دوباره زنده می کند برای من 
بهار فصل نو شدن
فصل زندگی    
زمان شادی ستارگان
دلیل بارش قشنگ آسمان
و دلنشینی هوا
و من 
بی حوا 
بهار را به جای او
نقد میکنم
“قایق خاطره ها “

نظرها 12 
  1. سحر جهانی

    فروردین 9, 1395

    سلام جناب امیدی

    بسیار زیباست

  2. طارق خراسانی

    فروردین 9, 1395

    با سلام و خیر مقدم

    سال نو مبارک باد

    • بشیر امیدی

      فروردین 10, 1395

      درود 

      ممنون 

      عید شما هم فرخنده و مبارک 

  3. نگار حسن زاده

    فروردین 10, 1395

    سلام و عرض احترام جناب امیدی

    شعر بسیار بسیار زیبایی بود و از همون مطلع جذاب بودنش رو نشون میداد

    درود بر شما

    موفق باشید

    • بشیر امیدی

      فروردین 14, 1395

      درود خانم حسن زاده 

      ممنون از لطف شما 

  4. سوگند صفا

    فروردین 10, 1395

    سلام و عرض ادب

    عاااالی بودگ…

    موفق باشین

    یاحق

    • بشیر امیدی

      فروردین 14, 1395

      درود خانم صفا 

      سپاس فراوان 

  5. عسل رادمنش

    فروردین 11, 1395

    سلام و مهر

    فوق العاده زیبا بود/مانا باشید

    • بشیر امیدی

      فروردین 14, 1395

      درود خانم رادمنش 

      لطف دارید. ممنون 

  6. علی معززی

    فروردین 13, 1395

    درود دوست عزیز

    عالی…عالی…عالی

    • بشیر امیدی

      فروردین 14, 1395

      درود جناب معززی عزیز 

      ممنون 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا