🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بهشت کوچک ما

(ثبت: 264242) مهر 7, 1402 
بهشت کوچک ما

رویای من به وسعت دل بیکرانه باش
عاشق ترین کبوتر زیبای خانه باش

پروانه ام که طاقت دوری ز شمع نیست
با من بمان نمونه ی آغوش و شانه باش

ای خوب و پاک و مریم دوران زندگی
سرو بهشت کوچک من در میانه باش

در فصل نا امید زمستان روسیاه
آبی ترین کرانه ی این بیکرانه باش

گاهی اگر که سرد و خموشم در این مسیر
گرمای خانواده و بزم شبانه باش

سخت است و تند اگر تب طومار روزها
موضوع روشن و نفس این ترانه باش

آری اگر چه در خور شان تو نیستم
گاهی به خاطر دل من شاعرانه باش