🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بهم می ریزد

(ثبت: 265160) آبان 9, 1402 
بهم می ریزد

همه جا یاد تو را باد بهم می ریزد
هرچه را عمر به من داد بهم می ریزد

آخرین نقش که بر آب کشیدم شده این:
هندسه ای که در ابعاد بهم می ریزد

کاخ می سازم از آغاز حضورت در من
همه اش لحظه ی ایجاد بهم می ریزد

آخرین آجر وصل تو اگر تنهاییست
برجی اندازه ی میلاد بهم می ریزد

چند روز است که می سوزم و لب می دوزم؟
می شمارم…همه اعداد بهم می ریزد

خوشه ات مزرعه را محو تماشا می کرد
روستا در طلب آباد بهم می ریزد

معنی مرگ برای من محکوم به عشق
از تماشای تو جلاد بهم می ریزد

پازل زندگی ما قطعاتش از هم
عشق هرجا رود از یاد بهم می ریزد

 

برهان جاوید
دوازدهم خرداد هزاروسیصد و نود و شش

 

 

 

نظرها 12 
  1. عشق هر جا رود از یاد به هم می ریزد
    بسیار عالی
    سلام و درود

    • برهان جاوید

      آبان 9, 1402

      درود بر شما سرکار خانم بیرانوند گرامی
      سپاسگزارم از نظر لطف و نگاه پر مهرتان

      در پناه حق پاینده باشید
      🌺🌺🌺🙏

  2. مهدی سیدحسینی

    آبان 9, 1402

    درود بر شما
    پاینده باشید 🌹🌹

    • برهان جاوید

      آبان 9, 1402

      درود بر شما جناب سید حسینی گرامی
      پاینده و پیروز باشید
      🌺🌺🌺

  3. درود بر شما جناب جاوید

    بسیار هنرمندانه قلم زدید.

    سپاس از هموندی این سروده🙏🌹

    تندرست و بهروز باشید

    • برهان جاوید

      آبان 10, 1402

      درود و سپاس بیکران سرکار خانم الویری گرامی
      از نگاه پر مهر و نظر ارزشمندتان
      پاینده و پیروز باشید
      🌺🌺🌺🙏

  4. مهرداد مانا

    آبان 9, 1402

    به سومین شعر رسیدم امشب . و اما حیف است که مانا دوباره به این صفحه برنگردد ( چون اصلا همه چی به هم می ریزد )
    پس منتظرم باش رفیق جان و مهلتی بده تا با دست پر و چشمی هوشیار و بیدار برگردم

    فعلا

    • برهان جاوید

      آبان 10, 1402

      درود مانا جان
      حضور مهربانت خورشید گرم صبح دم سرد پاییزی است و نور

      خدا قوت و خسته نباشی گرامی

      🌺🌺🌺🙏

  5. علی معصومی

    آبان 10, 1402

    درودها بر حناب جاوید نازنین
    زیبا سروده اید
    افرین
    ♡♡♡♡
    ترکش و آتش و فریاد به هم می ریزد
    دکتر و زخمی و امداد به هم می ریزد

    خانه از موشک سنگر شکنی می لرزد
    پدر و مادر و اولاد به هم می ریزد

    غزه اما سر جایش به تمنای بهار
    انقدَر مانده که موساد به هم می ریزد

    🍃🌺🍃🌺🍃

    • برهان جاوید

      آبان 10, 1402

      درود استاد گرامی
      سپاس از لطف و مهرورزی تان
      و شعر زیبایی که قلم زدید
      پاینده و مسرور باشید و در پناه حق
      🌺🌺🌺🙏❤️❤️❤️

  6. معین حجت

    آبان 10, 1402

    درود جناب جاوید …
    مثل همیشه فاخر و دلنشین سروده اید👏👏👏💐💐💐

    • برهان جاوید

      آبان 10, 1402

      استاد حجت گرامی
      درود و سپاس بیکران از لطفی که به این شاگرد کوچکتان دارید
      همواره می اموزم از ادب و منش و سهش و اخلاق مداری تان
      سایه تان مستدام و در پناه حق
      🌺🌺🌺❤️❤️❤️🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا