🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به جنونِ خودم فکر می کنم

(ثبت: 250829) شهریور 15, 1401 

 

به جنوب شما
که
می رسم
به جنونِ خودم فکر می کنم
که
نمادی از سمفونی پاییز است!
نمودی از گریه های همین خیابان ونک
که
مادر خویش را
در بزرگداشت باران از دست داده اند!
بارها باریده ایم
و لباسِ چشم هایمان را
سال هاست که
بر روی طناب زندگی انداخته ایم
اما هنوز که هنوزه خشک نشده است!

 

عابدین پاپی(آرام)
از دفتر شعر: احساس شبیه باران می¬میرد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا