🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به حریم حرمت دل…

(ثبت: 254610) دی 16, 1401 

 

تو به ماه گفته ای
بر سر لطف هر غریبی
به خزان دل بگوید
به فغان دل ببازد

تو به شاخسار بودن
غزل خیال دادی
به حریم حرمت دل
ره انتظار دادی

تو به آن سپیده ی خون
تو به آن سپیده روشن
غزلی عیان نمودی

به غزال گفته ای تا
ره روشنی بگیرد
خط عشق و دل ببازد
ره بی‌کرانه گیرد

تو به آن ستاره گفتی
سرخود بدار گیرد

سر هر رهی بماند
به لبش کنار گیرد

بخدا که در حریمت
غم دل اگر بنوشم
به خزان و هستی و
مرحمت غزل بنوشم

تو بیا تو نازنینم
به برم بگیر اکنون

همه از دلت نشانه
همه خاطر تو باشم

 

««/تو بیا کز اول شب در صبح باز باشد/»»

 

 

 

نظرها
  1. مهرداد مانا

    دی 16, 1401

    آرام و رام سرودی

  2. درودها بر بانو ایزدسرشت که زیبا سروده اید.
    بداهه تقدیمی:
    ز ازل که دست ایزد
    بسرشت خاک ما را
    بنمود ماه تابان
    همه آیت خدا را
    “شب عاشقان بیدل چه شبی دراز باشد”
    که نهد فروغ مه بر
    دل بیدلان رضا را
    🥀🥀🥀

  3. سلام استاد
    متشکرم شما به من لطف دارید…
    ممنونم ازتقدیمی زیباتون
    لذت بردم🌹🌹در پناه خدا

  4. طارق خراسانی

    دی 16, 1401

    سلام خواهر خوبم

    بسیار زیباست

    لذت بردم

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌹🌿

  5. سلام استاد عزیز….
    خوشحالم که خوشتون اومده
    سلامت بمانید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا