🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به سودای کدامین صبح

(ثبت: 256657) اسفند 6, 1401 

 

ای سحر
به سودایِ کدامین صبح
نقب می زنی بر ظلمتِ شب
که خفتگان را به این خانه خلوتیست
بس شیرین تر از هیاهویِ بیداری
گوئی که اینجا بختکِ سنگینِ خواب
هزاره هاست
کشته است لذتِ بیداری را

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 6, 1401

    سلام و درود
    قبل از هر چیز از دوستان گرامی خواهش می کنم به سرعت شعر را نخوانند و در خط خط این شعر نفیس و بی نظیر تأمل کنند.
    خلق این جاودانه مبارک شما و ادب فارسی
    در پناه خدا 🌱👌🌹❤️👌👌👌👌👌👌👌👌❤️🌹👌🌱

    • بسیار سپاس از مهرتان استاد ارجمندم ممنون از شاگرد نوازیتان بزرگ منش و گرانمایه

  2. حسین شیرکوند

    اسفند 7, 1401

    🌷🌺🌷🌺🌷🌺🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا