🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به عبرت نگاهی کنی جان من

(ثبت: 216367) آبان 15, 1398 
به عبرت نگاهی کنی جان من

به دریاچه ارواح مازندران
کنی سیر روحی که با راهیان

فضا را ببینی چو اردیبهشت
میان آب دریاچه بذری عیان

چو آکواریومی درون خانه ای
نمایان چه زیبا مناظر چنان

بساطی کنی پهن راهی سفر
به آن جایگاهی روی به مکان

به هر جا فضایی چمنزارها
چه برّی و بحری زمین آسمان

به عبرت نگاهی کنی جان من
چه زیبا مناظر طبیعت جهان

به آفاق و انفس وجودت نگاه
کنی سیر خود را عبوری از آن

فضا روح را سیر کن چون کسی
سیاحت کند لحظه ها با روان

از اویی به اویی رسی ای رها
که با او شوی همره اویی همان

به صنع آفرینش خدایی نگاه
چه زیبا خودی را ببینی میان

به همراه والی ، ولی را خدا
کشانی به آن سمت وارد جنان

ولی اله بایبوردی

24 / 07 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها 10 
  1. علی معصومی

    آبان 15, 1398

    سلام و درود
    جناب استاد بایبوردی نازنین
    🌺🌸🌺🌸🌷🌸🌷🌸🌺

    • ولی اله بایبوردی

      آبان 15, 1398

      سلام

      استاد ارجمند جناب معصومی گرامی

      سپاس از همراهی تان

      🌸🌸🌸🌺🌸🌸🌸

  2. مینا یارعلی زاده

    آبان 15, 1398

    درود بر شما استاد بایبوردی گرامی
    سپاس از اشتراک گذاری
    زنده باشید و پر توان🌷🌷🌷

    • ولی اله بایبوردی

      آبان 15, 1398

      سلام

      سرکار خانم یارعلی زاده

      ممنون از حضور پر مهرتان

      🍃🍃🌹🌷🌹🍃🍃

  3. محمدرضا نعمت پور

    آبان 15, 1398

    شعرتان زیبا و پر ازتصاویر ناب است

    در پناه خداوند عشق

    • ولی اله بایبوردی

      آبان 15, 1398

      سلام

      ممنون از حضور پر مهرتان

      سربلند باشید

      🌸🌸🌺🌸🌸

  4. طارق خراسانی

    آبان 15, 1398

    سلام و درود

    دلم را هوایی کردید
    باید رفت و این دریاچه زیبا را از نزدیک دید

    دلمریزاد

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

    • ولی اله بایبوردی

      آبان 15, 1398

      سلام

      استاد ارجمند جناب خراسانی عزیز

      سپاس از همراهی تان

      شادکام باشید

      🌸🌸🌺🌷❤️🌷🌺🌸🌸

  5. ژیلاراسخ

    آبان 16, 1398

    👏🍃💐

  6. ولی اله بایبوردی

    آبان 16, 1398

    سلام

    سرکار خانم راسخ

    سپاس

    🌸🌸🌺🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا