🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به قولِ گانشا

(ثبت: 252024) مهر 20, 1401 
به قولِ گانشا

 

سپس
پس می‌رویم
وقتی از پسِ عشق
بر نمی‌آییم!

ــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ـــــــــــــــــــــــ