🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به لطف تــو

(ثبت: 3976) اردیبهشت 14, 1396 
به لطف تــو

نگاه كردى و يك سوره، نور نازل شد
طلسم حادثه هاى سياه، باطل شد

درست، ثانيه ى آخرِ شكستنِ من
كسى ميانِ من و هر چه بود، حائل شد

دلم كه سر به بيابان شب گذاشته بود
مخاطبِ “قُم” ِ “يا اَيُّهَا الْمُزَّمِّلْ” شد

غزل غزل، به تنِ صبح، شعر پوشاندم
قلم گداخت و در من طلوع، كامل شد

همين كه پنجره را رو به روت، وا كردم
وزيد عطرِ حضورِ تو. نرم، داخل شد

به لطف توست كه  دار و ندارم از دنيا

شكافت…

سوخت…

تَرَك خورد…

خرد شد…

“دل” شد…

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 14, 1396

    سلام و درود 

    خوشحالم دوباره مهمان شاهکاری از،شما هستم .

    ضمن تسلیت شهادت کارگران شریف معدن از خداوند بزرگ بهترین ها را برای شما آرزومندم .

  2. درود خانم آرامش گرامی

    بسیارزیبا وفاخر وماندگارسروده اید.احسنت .همه ابیات بیت الغزلند  وازگزینش حیفم آمد

    لذت وافر بردم

    سرافرازباشید وسربلند

  3. اردیبهشت 16, 1396

  4. جواد مهدی پور

    اردیبهشت 16, 1396

    درود بر شما بانو استاد آرامش گرانقدرم

    زیبا و دل انگیز سرودید

    لذت می برم از اشعار زیبایتان

    سر بلند باشید به مهر

  5. سحر جهانی

    اردیبهشت 17, 1396

    درود فراوان بانو  آرامش عزیز….

    زیبا  و  دلنشین……..

    لذت بردم…..

  6. Raad

    مهر 15, 1396

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا