🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به میشان رحم کن ای گرگ خاکی

(ثبت: 229330) تیر 24, 1399 
به میشان رحم کن ای گرگ خاکی

 

تظاهر تا به کی ،ای شیخ دانا
خطایی مرتکب هر جا ،هویدا

خطایی را سری باشد بدانی
پذیرش هر خطایی حُبّ دنیا

میان ما من هم اویی را نگاهی
به دور از من شیاطینی بلایا

شیاطینی منی بینی چو دیوی
چو گرگی در لباسی میش پیدا

به میشان رحم کن ای گرگ خاکی
رها از گرگ نفسانی خودی را

تو را گوییم ما ، ای شیخ برگرد
چو صنعان شیخ برگردی ز ترسا

صداقت نفس پاکی را نگهدار
به پاکی راه یابی ، سمتِ تقوا

ولی را ای خدا هادی تو باشی
چو هر یک اولیا ، دوری ز دنیا

ولی اله بایبوردی

22 / 04 / 1399

 

 

 

نظرها
  1. امیر جلالی

    تیر 24, 1399

    پند نامه های شما ، همیشه به دل می نشیند و صداقت در آن موج می زند …
    این اعتقاد قلبی من است .
    درود بر شما

    • سلام

      استاد ارجمند جناب جلالی مهر نگار

      سپاس از دیدگاه ارزنده و پاکتان…

      ممنون از همراهی تان

      در پناه حضرت دوست

      🌈🌈🍃💐🍃🌈🌈

  2. علی معصومی

    تیر 24, 1399

    درود ها بر شما
    جناب استاد بایبوردی نازنین
    ◇◇◇
    🌿🌺🌿🌸💐🌺🌿
    در پناه خدا

    • سلام

      استاد ارجمند جناب معصومی عزیز

      ممنون از مهر حضورتان

      🍃🍃💐🍃🍃

  3. رسول رشیدی راد

    تیر 25, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا