🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به وقت عشق

(ثبت: 266464) دی 3, 1402 
به وقت عشق

سراپا عذر و تقصیرم سرا پا عذر فرمانده
نبودم شیوه ی سان دیدنت دل را فراخوانده

گمانم لشکری پیش رخت کت بسته می گویند:
یگان ها را یکایک پرچم عشق تو لرزانده

کمین کردی و دزدیدی دل من را، مبارک باد!
ببین در بیشه شیری آهوان را سخت ترسانده

ندیدی بال پروازم گره خورده ست بر جانت؟!
نشستم بر زمین، بال دلم را عشق سوزانده…

خبر داری دل از دوری رویت گشته نابینا؟!
همان طوری که یعقوب از فراق یار درمانده…

عزیزم دوستت دارم، عزیزم دوستم داری؟
ببین تا قلّه های عشق پهنای دگر مانده؟!

معصومه بیرانوند

سوّم دی ماه ۱۴۰۲
هشتمین سالگرد یکی شدنمون

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. خبر داری دل از دوری رویت گشته نابینا؟!
    همان طوری که یعقوب از فراق یار درمانده…

    عزیزم دوستت دارم، عزیزم دوستم داری؟
    ببین تا قلّه های عشق پهنای دگر مانده؟!

    سلام و درود به دختر عزیزم

    انگار همین دیروز بود که خبر ازدواج ات را با جوانی پاک شنیدم
    هشت سال گذشت؟.
    زمان چه زود می گذرد!

    از خداوند سبحان بهتترین ها را برایتان آرزو می کنم

    در پناه خدا شادزی 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

    • سلام و عرض ادب خدمت شما استاد ارجمند
      ممنون از حضور و نظر لطفتون

      سلامت باشین

      آره واقعآ مثل برق و باد میگذره

  2. درود بر شما چه زیبا از فرمانده سروده اید.
    مبارک باشد سالگرد ازدواج فرخنده ی شما
    👏❤️❤️👏❤️❤️👏

    • سلام و عرض ادب بر طلعت خیاط پیشه ی عزیز
      خیلی ممنونم
      نظر لطف شماست
      سلامت باشید

  3. درود خانم بیرانوند
    مبارک باشه ان شاءالله
    خوشبخت باشید 🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا