🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به پاییز…

(ثبت: 220180) دی 8, 1398 
به پاییز…

 

پایم
اگر چه کوتاه
دم پاکِ
بهاری سینه چاک
خواب از سر آسمان
پرانده
رگ های پرواز
جانی دوباره گرفته
به پاییز بگویید برود
به پاییز
بگویید
بهار
در راه زمستان
پایش در
برف دی ،
کولاک بهمن ،
گیر نمانده
می آید
بگویید؛
چشمِ پشتِ سر را
با خود ببر
دل واپس نکن
تن آذر به اسفند کشیده
بهار در چند قدمی ست
ای عقربه های عنقریب!
نایست
سراسیمه تر طی شو
بگویید
به پاییز؛
خورشید را
از دروازه ی شهر
بیاویز
اگر علاج این حلاج
به آویختن است
فواره های خون
سر بالا زنَد
از خاک
پایین بیاید آسمان
این بهار آمدنی ست

 

 

 

 

نظرها
  1. درود بر شما
    سروده ای بسیار زیبا
    و پراحساس را از شما خواندم
    و لذت بردم
    تندرست و شادکام باشید
    در پناه حق

    • درود و مهر و سپاس از همراهی پرمهرتان شاعر و همشهری گرانقدر، زنده باشید و برقرار🌷

  2. علی معصومی

    دی 8, 1398

    بادرود و عرض ارادت
    بانو یارعلی زاده ارجمند

    به هدف رشد و بالندگی عرصه ادبیات
    از شما سرور ارجمند دعوت بعنوان عضوی از هیئت داوری کارگاه دوم، بنا به تخصص خود به سروده های ارسالی در این کارگاه، امتیاز دهید.

    باتوجه به رویه های دهگانه، از۰ تا ۱۰ امتیاز و باتوجه به دیدگاه شخصی خود نیز اگر نکته ای بنظر می رسد مرقوم فرمائید.
    با توجه به ناشناس بودن سرایندگان، ذیل هر سروده نتیجه داوری را قید فرمایید
    ارادتمند

    🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌷🌸🌺🌸

    • درود و مهر و سپاس استاد معصومی عزیز
      و به روی چشم، بیکران سپاس از زحمات جناب عالی
      🌿🌷🌿🌷🌿🌷🌿🌷🌿

  3. درود ها بانو
    بسیار زیبا و دلنشین سروده اید
    سربلند باشید

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

    • درودها و سپاسها گرانمهر
      گوارای نگاه تان باد
      زنده باشید🌷🌷🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا