🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به یاد استاد؛ جلیل شهناز …

(ثبت: 4361) تیر 7, 1396 
به یاد استاد؛ جلیل شهناز …

                         « به نام خدا »

  بیا و بشنو که این نغمه نیست اعجـاز است

  صـــــدایِ نال‍ـــــــهٔ سازی فراتـــــــــــــــر از ساز است

  طنینِ زخمه زدن های فــــی البداههٔ کیست؟

  نــــــــوایِ دلکشِ تــــــــارِ « جلیل شهناز » اســت.

                     « مهران اسدپور »

نظرها
  1. سلام جناب اسدپور عزیز

    زیبا سروده اید

    درودتان

    • مهران اسدپور

      تیر 11, 1396

      درودها جناب صادقی ارجمند ؛

      سپاس از همراهی و توجه شما…

  2. درودها و دستمریزاد جناب اسدپور  عزیز

    یادش گرامی  وروحش شاد

    • مهران اسدپور

      تیر 11, 1396

      درودها حضرت انصاری عزیز ؛

      سپاس از همراهی و نگاه ارزشمند شما…

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا