🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بودنم را از نگاه تو تماشا کرده ام

(ثبت: 6880) مهر 25, 1397 

بودنم را از نگاهِ تو تماشا کرده ام

گر خود از شرم نکاهت، پاک حاشا کرده ام

چشم هایت را مگیر از من، که بعد از سالها

عشـق را در چشم زیبای تو  پیدا کرده ام

گر بخواهی جان، من و این پاره جان

ماه من ، آ ن را  برای تو مهیا کرده ام

شعر هایم دُرِّ زیبای دَری دانسته اند
دامنت را دیده ای از آن چه دریا کرده ام؟

گفته بودی چشم پوشانم از این دنیای دون

خود بگویم چشم خود  آیا بر آن وا کرده ام؟

بس معما بود آن غو غای مرگ و زندگی

مُردم آخر ، تا که حَلِ آن معما کرده ام

گیسوانت ساحل  دوش تو را تا بوسه زد

  شعرِ طارق را به گیسوی تو اهدا کرده ام