🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بوسه

(ثبت: 2132) مرداد 13, 1395 
بوسه

 

وقتى نگاهِ گرمِ شما بوسه مى شود
حس مى كنم حضورِ خدا بوسه مى شود

در لحظه هاى خلوتِ سبز خيال مان
دستِ دلم به بام دعا، بوسه مى شود

دیدم که کارهای نشد شد، ولی به صبر
آثارِ زخم های جفا، بوسه می شود

يك بوته خار، در دل دشت محبتت
بر جایگاه گامِ بلا، بوسه می شود

روى تنِ سياهِ سكوتى، به رنگِ شب
هر واژه ى طلايى ما، بوسه مى شود

وقتى كه درد، دورى دلهاى تشنه است
هر جرعه آب، تا به شفا، بوسه مى شود

13 مرداد 1395

طارق خراسانی

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. زهره خسروی

    مرداد 14, 1395

    سلام استاد خراسانی

    خیلی نو و زیبا و دوست داشتنی

    • طارق خراسانی

      مرداد 14, 1395

      سلام دختر عزیزم

      سپاس از حضور پر مهرت

      در پناه خدا

  2. مينا امينی

    مرداد 14, 1395

    سلام مهربان استادم

    زیبا بود

    مرحبا

    مانا باشید و موفق

    • طارق خراسانی

      مرداد 14, 1395

      سلام و درود

      سپاس از حضور پر مهرت

      در پناه خدا

  3. جواد مهدی پور

    مرداد 14, 1395

    وقتى نگاهِ گرمِ شما بوســــــه مى شود

    حس مى كنم حضورِ خدا بوسه مى شود

    در لحظه هاى خلوتِ سبــــز خيال مان

    دستِ دلم به بام دعا، بوسه مى شود

    دیدم که کارِ نشد شد ، ولی به صبر

    آثارِ زخم های جفا ، بوســـه می شود

    يك بوته خار، در دل دشت محبتت

    بر پاى گامهاى بلا، بوســـه می شود 

    روى تنِ سياهِ سكوتى، به رنگِ شب

    هر واژه ى طلايى ما، بوسه مى شود

    وقتى كه درد، دورى دلهاى تشنـه است

    هر جرعه آب، تا به شفا، بوسه مى شود

    سلام و عرض ادب استاد گرانمقامم حضرت طارق مهربان

    بسیار زیبا سرودید

    دستمریزاداستاد جان

    لذت از اثر گران ارزشتان

    سر بلند باشید همچنان ……

    • طارق خراسانی

      مرداد 14, 1395

      سلام و درود به دوست مهربان  ادیب گرانمایه شاعر پاک

      حضرت استاد مهدی پور  عزیز

      نمی دانم در مقابل این همه لطف و محبت شما چه بگویم .

      تنها به این نکته اکتفا کرده  و می گویم  به وجودت افتخار می کنم .

      در پناه خدا

  4. طلعت خیاط پیشه

    مرداد 14, 1395

    استاد ارجمند جناب طارق خراسانی

    قلمتان گلباران

    • طارق خراسانی

      مرداد 14, 1395

      درود ها  بر طلعت عشق

      سپاس از حضور پرمهرتان

      در پناه حق

  5. منصور شاهنگیان

    مرداد 15, 1395

    درود ها بر شما و

    بر نگاه ، کلام و اندیشه ی متعهدانه شما …

    یا حق استاد …

  6. درودها برشما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا