🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بوى باران

(ثبت: 2799) آبان 19, 1395 

‎باز باران می چکد بر برگهای دفترم
‎قطره هایش واژه های خسته را جان میدهند
‎من به باران زنده میسازم گل احساس را
‎از همین رو شعرهایم بوی باران میدهند

‎اهل پاییزم ولی سرسبزی ام بی انتهاست
‎هر بهار از نو شکوفا می شود اندیشه ام
‎الفتی دیرینه دارم با هجوم گردباد
‎یخ نمی بندد زمستان شاخ و برگ و ریشه ام

‎در دلم آتشفشان بر دامنم گلهای سرخ
‎وای از آن روزی که داغ من بسوزاند زمین
‎بستر عمر من از افسوس و از حسرت تهی ست
‎من نخواهم گشت با اندوه غربت همنشین

‎سبزی ام را می سپارم بر دل دنیای شعر
‎با کلامم می نوازم قلبهای مرده را
‎هیچکس در این جهان بی یاور و همراه نیست
‎مرهمی همواره می یابم دل آزرده را

‎او که شعر بودنم را اینچنین زیبا سرود
‎سینه ام را خانه ی عشق و امید و نور کرد
‎با تمام سردی و بی رنگی دنیای من
‎زردی افسردگی را از وجودم دور کرد

‎وسعت دید مرا تا آسمانش اوج داد
‎قلب و روحم را سبک چون قاصدکها آفرید
‎من نخواهم مرد حتی زیر صد خروار خاک
‎زنده مى خواهد مرا آن کس که “دل” را آفرید

‎باز باران می چکد بر برگهای دفترم…
‎قطره هایش واژه های خسته را جان میدهند
‎من به باران زنده میسازم گل احساس را
‎از همین رو شعرهایم بوی باران میدهند

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آبان 21, 1395

    وسعت دید مرا تا آسمانش اوج داد
    ‎قلب و روحم را سبک چون قاصدکها آفرید
    ‎من نخواهم مرد حتی زیر صد خروار خاک
    ‎زنده مى خواهد مرا آن کس که "دل" را آفرید

    سلام و درود بی حد بر بانوی شعر ایران

    جاودانگی اشعارتان را شعور برترتان رقم می زند.

    در پناه خدا شاد زی

  2. سحر جهانی

    آبان 21, 1395

         

  3. جواد مهدی پور

    آبان 22, 1395

    درود هاااااااااااااا بانو آرامش گرامی

    عالی سرودید

    بهره می برم از اشعار دل انگیزتان

    زنده باشید

  4. زهره خسروی

    آبان 22, 1395

    درود ها بر بانوی شعر های خوب

  5. شعر "غزل" اگر غزل هم نباشد طعم غزل میدهد و "آرامش" میبخشد.

  6. اله یار خادمیان

    آبان 24, 1395

     درود و سلام بر شما بانوی بزر گوار   این شعر  مرا  تحت تا ثیر قرار داد  بسیار  ارزشمند و  موج بر

    یزانگیز است  طیب الله احسنت

  7. Raad

    مهر 14, 1396

  8. Raad

    مهر 14, 1396

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا