🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بوی بهار

(ثبت: 1118) فروردین 13, 1395 
بوی بهار

نـم نـمِ باران و ابـــرِ بـی قـرار 
بویِ‌جان‌بخش‌و دل‌انگیــزِبهـار 
با فـــرودِ قطره‌هایش رویِ آب 

می‌شود پیدا به زیبــــایی حباب
یک‌طرف‌رنگین‌کمانی‌هفت‌رنگ 
سویِ دیگــر رودِ پُر آبی قشنگ 
چَهچهِ بلبــل به رویِ شاخســــار 
شـُــر شُـــرِ  آبِ  زلالِ  آبشـــــار 
دشتِ پوشیـــدهْ‌زِ سُـرخینْ‌لاله‌ها 
می‌دهد جــانی دگــر دلــداده را 
غصــه و غم را فــراری می دهد 
بـــر دلـــم امیــــدواری می دهد
کوهْ‌پُر ازسوسن‌ونســـرین‌ویاس 
برلبم جـاری شــداز ایــزد سپاس 
می رَوَد آخـــر زمسـتانِ وجــــود 
می شود اشعـارِشــادی را ســرود 
با نسیــــمِ روحبخـشی این چنیـن 
روحِ‌حـامی با طبیعت شد عجیـــن

نقدها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 14, 1395

    سلام و درود بر حضرت استاد حسینی

    اشعار شما همیشه زیبا و دلنواز است

    بهاریه ی زیبای تان  را خواندم و لذت بردم

    در پناه خدا شاد زی………………………………………………………………

    • سلیمان حسنی

      فروردین 14, 1395

      سلام جناب استادطارق عزیز:

      سال جدیدراسالی سرشار ازشادکامی٬موفقیت٬سلامتی وبهروزی برای حضرتعالی وخانواده محترم آرزومندم. شما همواره به من لطف دارید.سپاسگزارم.پاینده باشید.

نظرها 12 
  1. سمانه تیموریان

    فروردین 14, 1395

    عرض ارادت

    لحظه لحظه زندگیتان بهاری

    فوق العاده بود 

    • سلیمان حسنی

      فروردین 14, 1395

      سلام درپناه ایزدرحمان سالی پربارداشته باشید.ممنون

  2. رشید حیدری

    فروردین 14, 1395

    سلام ودرود جناب حسنی عزیز

    بسیار عالی به تصویر کشیدید احسنت ودست مریزاد

    • سلیمان حسنی

      فروردین 14, 1395

      سلام برشما:خالق رحمان یارتان.ممنونم.سال خوبی داشته باشید

  3. نگار حسن زاده

    فروردین 14, 1395

    سلام و درود جناب حامی

    خوشحالم بازهم ازتون میخونم

    بسیار عالی بود

    موفق باشید

    • سلیمان حسنی

      فروردین 14, 1395

      سلام خانوم حسن زاده:متشکرم ازلطفتون.سالی سرشارازموفقیت داشته باشید

  4. علی معززی

    فروردین 14, 1395

    سلام

    زیباست

    • سلیمان حسنی

      فروردین 14, 1395

      سلام ممنونم ازمحبت شما.زنده باشید

  5. سوگند صفا

    فروردین 14, 1395

    سلام وعرض ادب جناب حسنی….

    خیلی زیباست‌‌‌….

    عیدتون هم پساپس مبارک

    برقرار باشین

    یاحق

    • سلیمان حسنی

      فروردین 14, 1395

      سلام خانوم صفا:خدای رحمان پناهتان.عیدتون فرخنده باد.متشکرم

  6. دینا پاکزاد

    فروردین 14, 1395

    سلام

    شعر خوبی بود

    ممنون

    • سلیمان حسنی

      فروردین 14, 1395

      سلام بسیارسپاسگزارم.سال جدید پراز پیروزی باشدبرایتان.پاینده باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا