🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بوی تو

(ثبت: 254801) دی 20, 1401 

 

بوی تو چیز کمی نیست؛
که در دالان های قلب ترسیده ام سرک کشیده
تمنای دستانت؛
احساس مرا به زنجیر می کشد.
وسوسه ی آغوشت؛
رهایم نمی کند…
دل زبان نفهمم؛
یک نگاه،
از جنس تو می خواهد.
تصور طعم لبانت؛
مرا به جنون کشانده!!!
من از ایستگاه بعد می ترسم!
یک بغل بودنت کافی نیست؛
من یک « تو» می خواهم!
هوایی برای زیستن

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 11 
  1. طارق خراسانی

    دی 20, 1401

    سلام

    خیر مقدم 🌹

    شعری عاشقانه با خلوصی بیست و چهار عیار
    ما را هم در سرودن به شحاعت دعوت کرده اید

    درودتان

    در پناه خدا شاد زی 🌱👌🌹🌹🌹🌹🌹👌🌱

  2. جواد مهدی پور

    دی 20, 1401

    سلام بانو آجورلو گرامی

    خوش آمدید

    زیبا ست

    زنده باشید 💐🙏👏👏👏🌸

  3. سلام و درود و عرض خوش آمد، خدمت شما 🌿🌹🌹🌹🌿

    • علی معصومی

      دی 20, 1401

      درودها بر شما
      بانو اجورلو ارجمند
      ◇◇◇
      تمام فراز های این اثر
      عاشقانه جانانه است
      ♤♤♤♤
      مهرتان رخشان
      🌿🌺

    • سلام

      سپاسگزارم🌺

  4. مهرداد مانا

    دی 20, 1401

    سلام دارم خدمت شما

  5. سلام و درود

    آفرین خانم آجورلو
    شعر خوبی خواندم از شما
    موفق باشید و آن به آن بایسته تر و شایسته تر و شاعرتر

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا