🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بوی پیراهن

(ثبت: 254940) دی 23, 1401 

بوی پیراهن

قند لب های تو بیمار شفا می بخشد
خنده هایت دل تب دار دوا می بخشد

چه شود گر تو بیایی بشینی به برم
بوی پیراهن گلدار صفا می بخشد

کاش امشب برسی خود بسر بالینم
که مسیحا نفس یار جلا می بخشد

بنشینم که دمی تازه کنی جانم را
بوسه ای از گل طرار چها می بخشد

عشق در گوش دلم گفت: که ای عاشق زار
مژده از آن بت عیار خدا می بخشد

بلبلی گفت که در انجمن مهر و صفا
پر پروانه به گلزار بها می بخشد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 17 
  1. علی معصومی

    دی 23, 1401

    🍃💐👏👏👏👏

  2. سلام و درود و خدا قوت
    عیدتان مبارک

  3. س ن روشن

    دی 23, 1401

    بادرودواحترام.،
    سرایش عاشقانه درشعروزین پارسی راقاعده ایست که دراین قطعه به درستی رعابت واجراشده.عالیست.

  4. صفا یغمایی

    دی 23, 1401

    عالی
    روزتون مبارک
    🌺🌺🌺

  5. سیاوش آزاد

    دی 23, 1401

    سلام موید باشید
    معنی ترار چیست؟

    • سلام جناب آزاد
      طرار درست هست که متاسفانه اشتباه تایپ کردم🤦👀
      بسیار سپاسگزارم از توجه و دقت شما🌺🌷🌺

  6. طارق خراسانی

    دی 23, 1401

    سلام بر شاعر زیبا سرای پاک
    سرکار خانم آجورلو

    بسیار زیباست
    درودها بر شما

    روزتان مبارک

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌👌🌱

  7. سلام و درود
    بسیار زیباست
    لذت بردم
    پیشنهاد می کنم ردیف (شفا می بخشد)رابرای همه ابیات تکرار بفرمایید، غزلتان بسیارزیباتر ودل انگیزترخواهد شد.دقت بفرمایید:
    قند لب های تو بیمار شفا می بخشد
    خنده هایت دل تب دار شفا می بخشد

    چه شود گر تو بیایی بنشینی به برم
    بوی پیراهن گلدار شفا می بخشد

    کاش امشب برسی خود بسر بالینم
    که مسیحا نفس یار شفا می بخشد

    بنشینم که دمی تازه کنی جانم را
    بوسه ای از گل طرار شفا می بخشد

    عشق در گوش دلم گفت: که ای عاشق زار
    مژده از آن بت عیار شفا می بخشد

    بلبلی گفت که در انجمن مهر و صفا
    پر پروانه به گلزار شفا می بخشد

    سربلندیتان آرزوست
    🌺🌺🌺

    • سلام جناب ابوطالبی نژاد
      سپاسگزارم بابت دقت و توجه شما
      بابت پیشنهاد هم ممنونم🌷

  8. علی معصومی

    دی 24, 1401

    سلام بر شما
    ♤♤♤
    غزل فوق غزلی ذوقافتین است که به درستی
    با ردیف “آ” و دو قافیه سروده شده و به نظر من
    از ظرافت و تسلط شاعرانگی برخوردار است.
    🍃🌺

    • طارق خراسانی

      دی 24, 1401

      سلام استاد

      آنچه میفرمایید دقیق و صحیح است.
      در پناه خدا 🌱🌹🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا