🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بو تۆ…

(ثبت: 208741) اسفند 24, 1397 

من ده زانم شکره خه نه ی
سه ر لێوت چه ند جوانه
به ڵام
بزه ی ئه م لێوانه
ئاخر شیتم ده کات

تۆ ته نیا خۆ شه ویستی
خه یاڵاتی دلی شکاوی منی
تۆ ونی خۆ شه ویستم
تۆ ته نیا مانای هه ستینی
شێعری منی

به ڵام ئازیزه که م
تۆ ئه زانی
هه رچه ند که نات بینم
به ڵام ده نگی خه نده ت
ئه بزوێنێ
دڵی سڕم.

₪ برگردان فارسی:

¤ برای تو

خنده هایت
رو لبات چقد شیرینه
اما
لبخند روی لبانت
مرا دیوانه خواهد کرد.

تو تنها عشقِ
خیالات دل شکسته منی
تو گمشده منی
تو تنها معنی واقعی
شعر منی

اما نازنینم
هیچ می دانی
هر چند که دوری از من
اما صدای خنده ات
می آید
در گوشم.

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. محمدحسین پژوهنده

    اسفند 24, 1397

    🌹

    • زانا کوردستانی

      اسفند 25, 1397

      درود استاد پژوهنده عزیز

      سپاس از حضورتان

      شادکام باشید

      🌹🌹🌷🌷🌷🌺🌺🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا