🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بيابان كذائى

(ثبت: 237255) اسفند 30, 1399 

 

تنها شدم در اين بيابان كذائى
هرگز نمى يابم دگر روح رهائى
از بس كه خشكيد آرزوهاى دل من
راه گلويم بسته شد از بى پناهى

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 30, 1399

    سلام و درود

    سال نو مبارک

    در پناه خدا 🌿،🌹🌹🌹🌹🌹🌹💐

  2. کبری محمدی

    اسفند 30, 1399

    سلام
    در آستانه سال نو سال خوب و خوشی را برای تان آرزومندم
    لحظه هایتان به سرسبزی بهار
    🌹🌺🌹🌺🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا