🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بُت مغرور

(ثبت: 231425) شهریور 17, 1399 
بُت مغرور

 

بعد من دل به رقیبم بده، بدجور  برقص
کِل بزن هلهله کن با دف و سنتور برقص

شیشه‌ی  قلب  مرا  با  دل سنگت  بشکن
پای‌کوبان به‌ طوافش -بُت مغرور- برقص

دست بر حادثه‌ای نو  بزن و  عاشق  شو
بشنو آواز  دُهل پُر شر و پُر شور  برقص

چشم  وا  کن که ببینی  همه ‌ آفاق  امید
گل‌به‌گل مژده بده با شَفق از دور  برقص

بگذر از مستی‌ و از چشم حسودانت -ماه-
مثل ماهی، وسط برکه‌ی  پُر نور  برقص

آینه  دست   بگیر  و   به  تکاپوی  خیال
بده بر پا، وسطِ  شهرِ  پُر از  کور  برقص

#بهاره_کیانی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    شهریور 17, 1399

    سلام و درود
    شعر زیبایی است.
    موفق باشید

  2. رسول رشیدی راد

    شهریور 17, 1399

    🌹🌹🌹🌹

  3. فریبا نوری

    شهریور 18, 1399

    دست بر حادثه‌ای نو بزن و عاشق شو
    بشنو آواز دُهل پُر شر و پُر شور برقص

    درودها بر بهاره کیانی عزیز
    شاعر عاشقانه های صمیمی و دلنشین

    🌹🌹🌹👏👏👏👏

  4. شهریور 23, 1399

    سلام و درود
    بیت بیت زیباست
    لذت بردم
    در پناه خدا❤️👏👏👏👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا