🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بگویی نغمه ای را یاد هجران

(ثبت: 211614) تیر 27, 1398 
بگویی نغمه ای را یاد هجران

نبی ظاهر ،محمّد مصطفایی
همان فردی که خاتم انبیایی

نبی باطن بشد ،باشد دلا ،عقل
رجوعی کن به عقلت تا سُرایی

همان شعری سُرایی قصه باقی
ز لوحی دل ، شعوری را ،نمایی

بگویی نغمه ای را یاد هجران
کی آید آن وصالی رد خطایی

ندامت توبه اشکی را که سرریز
چه سنگین ، بود تاوانی ،بهایی

تحمّل کرد باید ، گر گرفتار
به یاد آتش خلیل اُفتی چه هایی

هر آن کس آیدش یک روزِ دیگر
مکانی را رها محزون چرایی

میان بس شعله ها جسمی نهانیم
عذابی ،گه ،به اخگر ، پاره هایی

ولی جان عشق پنهان سینه ای را
زدی ،آن سان قلم ،عاشق خدایی

ولی اله بایبوردی

19 / 04 / 1398

 

 

 

نظرها 16 
  1. محمدعلی رضاپور

    تیر 27, 1398

    درودتان🌹🌹🌹

    • سلام استاد رضاپور ارجمند

      سپاس از همراهی تان

      💐💐🌸🌺🌸💐💐

  2. سلام استاد عزیز و بزرگوار

    درودتان باد

    .یگانه دُرّ عالم خلفت محمد است

    یگانه نور عالم ظلمت محمد است

    🌿🌹🌿🌷🌿🌺🌿

    • سلام استاد ارجمند

      سپاس از همراهی تان…

      بیت متوازن زیبایی است با مضمون ویژه ….

      شادکام باشید و پاینده …

      💐🌿💐🌿💐🌿

  3. تیر 27, 1398

    … درود استاد جان
    ممنون از این سعادت که نصیبم شده تا ببینم و آرام شوم….

  4. سلام استاد عزیزتر از جان

    سپاس از همراهی تان….

    کامنت نظریات شما بسته است ، شعر زیبای ( با ملالت!) شما را خواندم…

    🌹تقدیمی :

    حسِّ تنهایی بشر ،گمگشتگی
    والدین را لا قصوری خستگی

    عشق را ،یادی کنی، آغازِ آن
    جلوه زیبا آخرش سرگشتگی

    ولی اله بایبوردی

    27 / 04 / 1398

    🍃🌷🍃🌹🍃🌺🍃🌸🍃

  5. سلام

    استاد عزیز وارجمند

    دستمریزاد 🌿🌹🌹🌹🌹🌿

    • سلام

      استاد ارجمند جناب انصاری عزیز

      سپاس از همراهی تان

      در پناه حق 💐

      🍃🌺🍃🌸🍃

  6. نسرین حسینی

    تیر 27, 1398

    درود برشما استاد گرامی

    بسیار زیبا بود

    قلمتون نویسا

    سایتون مستدام باشه

    • سلام

      سرکار خانم حسینی

      سپاس از همراهی تان💐

      💐🌿💐🌿💐🌿💐🌿💐

  7. طارق خراسانی

    تیر 27, 1398

    سلام و درود بر استاد گرانمهرم

    لذت بردم

    در پناه خدا شاد زی

    🌿👏👏👏👏👏🌿

    • سلام استاد ارجمند جناب خراسانی گرانمهر

      سپاس از همراهی تان

      کامتان شیرین و گوارا

      شادکام باشید همچو مهر تابناک

      🍃🌹🌿🌺🍃🌸🌿🌷🍃

  8. سلام و درودها

    قلمتان نویسا باد

    🌹🌹🌹

  9. سلام بر شاعر فرهیخته

    استاد بزرگوار جناب بایبوردی
    عزیز

    سروده ای فاخر و بسیار زیبا
    حالم را جا آورد

    احسن
    دست مریزاد

    کاش میتوانستم بداهه ای را تقدیم کنم
    که ذهنم یاری نکرد
    درود خداوند برشما

    زنده باد🌺🌺🌺

    • سلام استاد ارجمند جناب رضائی گرامی

      سپاس از همراهی تان با صداقت وجودتان…

      در پناه حق

      پایدار باشید همچو مهری درخشان

      🍃🌹🌿🌷🍃🌹🌿🌷🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا