🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بگو یا ضامنی آهو رها از غم پریشانی

(ثبت: 216880) آبان 7, 1398 
بگو یا ضامنی آهو رها از غم پریشانی

خراسان صحن سلطان را نگاهی افکنی جانا
غبارآلود صحنی را ،کنی حرمت که جان احیا

تو ای زائر ، زیارت آمدی با یادِ آهویی
خوشا آهو به احوالت تو را شد ضامنی آقا

ز هر سمتی حزینی ناله هایی بشنوی هر دم
غریبان را دعاهایی ، اجابت هر دعایی را

به یارب یاربی نجوا ، زمینی ، آسمانیها
تماشایی کنی هر جا به هر جا چون گلی زیبا

طوافی بارگاهت را ، رضا جان ، گر غریبانی
غریبی بی کسی هستم غریبان را مدد هر جا

بگو یا ضامنی آهو ، رها از غم ، پریشانی
پریشان حال نجوایی کنم در گوشه ای تنها

ولی را حرمتی جانا ، چه پنهانی ، هویدایی ؟؟
ز گلشن هشتمین والی گلی چینی چه خوش بویا

ولی اله بایبوردی

03 / 08 / 1398

 

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. سپیده طالبی

    آبان 7, 1398

    به یارب یاربی نجوا ، زمینی ، آسمانیها
    تماشایی کنی هر جا به هر جا چون گلی زیبا

    بسیار زیباست و ارزنده بزرگوار
    درودها تقدیم حضورتان جناب استاد بایبوردی گرامی قدر
    در پناه خداوند مهربان باشید 🌺

    • سلام

      سرکار خانم طالبی

      تشکر از دیدگاه ارزشمندتان

      شادکام باشید

      🌸🌸🌸🌺🌸🌸🌸

  2. علی معصومی

    آبان 7, 1398

    درود و عرض ادب
    استاد ارجمند
    بهره بردم از اندیشه زلال
    و قلم استوارتان

    در بیکران لطف خدا
    🌺🌸🌷🌺🌷🌸🌺🌸

    • سلام

      استاد معصومی بزرگوار

      سپاس از دیدگاه ارزشمندتان

      ممنون

      🌸🌸🌸🌺🌸🌸🌸

  3. طارق خراسانی

    آبان 7, 1398

    سلام و درود بر دوست گرانقدرم

    آجر شما با ضامن آهو

    در پناه خدا شاد و سلامت باشید

    در پناه خدا🌿👏👏👏👏👏🌿

    • سلام

      استاد ارجمند

      سپاس از همراهی تان

      یا ضامن آهو

      در پناه حق

      تقدیمی : 🌷

      ای رها از عشق با عشق آشنا
      ای مرا مونس تمامی لحظه ها

      درد عشقی را دهی درمان پذیر
      گر برایم عشق باشد صد بلا

      ولی اله بایبوردی

      08 / 08 / 1398

      🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸

  4. امیر جلالی

    آبان 8, 1398

    با افتخار آثار زیبای شما را می خوانم و می دانم که با دل و جان می نویسید و هر چه بر روی کاغذ می آید تراوش کرده از دل صادق شماست.
    درود بر شما

    • سلام

      استاد ارجمند جناب جلالی عزیز

      ممنون از دیدگاه ارزشمندتان

      تقدیمی : 🌸

      درد عشقی هست هر جایی نما
      گر چه درمانی به دارویی دلا

      آن طبیبی را ،برایت معرفی
      درد را درمان ، چو هر یک اولیا

      ولی اله بایبوردی

      08 / 08 / 1398

      🌸🌸🌺🌸🌸

  5. رسول رشیدی راد

    آبان 8, 1398

    با سلام و درود خدمت آقای بایبوردی عزیز
    زنده باشید
    اجرکم عندا….
    🌹🌹🌹🌹

    • سلام

      استاد رشیدی راد گرامی

      سپاس از همراهی تان

      در پناه حق

      🌸🌸🌷🌺🌷🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا