🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بیا که نوبت این نیست استخاره کنم

(ثبت: 254471) دی 11, 1401 
بیا که نوبت این نیست استخاره کنم

 

دوباره از تو نوشتم که راه چاره کنم
سیاه نامه ی دل را هزار پاره کنم

دلت نماند و خدا دید چشم های مرا
به ناله های جگر سوزشان اشاره کنم؟

تو رفتی از نظرم تا مرا بمیرانی
که من تمام تو را در خودم نظاره کنم

ببین شبی به هوایت پریدم و تو مرا
شکستی و به چه جرمی نفس شماره کنم؟!

ولی هراس ندارم ز شعرهای عیان؛
چرا تو را نبرم نام و استعاره کنم…؟!

بیا دوباره مرا در خودم به دار آویز
بیا که نوبت این نیست استخاره کنم….

 

معصومه بیرانوند
دی ماه ۱۴۰۱

 

 

 

 

نظرها 17 
  1. جواد مهدی پور

    دی 11, 1401

    بیا که نوبت این نیست استخاره کنم

    دیگه از استخاره گذشته

    👏👏👏👏👏👏👏

    درود بر شما بانو بیرانوند گرامی

    زیبا سرودید

    دلنشین

    زنده باشید به مهر

    💐🙏🙏🙏👏👏🌹🌸

    • سلام و درود بر شما
      خیلی ممنونم
      نظر لطف شماست
      سلامت باشید

  2. درود خانم بیرانوند
    بهره بردم با آرزوی توفیق الهی و سلامتی 🌹🌹

  3. سلام و درود و احسنت بر شما

  4. درودها سرکار خانم بیرانوند.
    بسیار زیباست.
    بمانید و بسرائید از عشق.
    🥀🥀🥀

  5. سلام
    زیبا بود . و در آخر با استعاره ای کلام به آخر رسید
    موفق باشی

  6. طارق خراسانی

    دی 11, 1401

    سلام

    عاشقانه زیبایی ست
    چه قدر خوشحالم که هنوز دلت زنده به عشق است.

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌🌱

    • هرگز نمیرد آن که دلش زنده شد به عشق
      ثبت است بر جریده ی عالم دوام ما

      سلام و عرض ادب
      ممنونم از لطفتون
      مگه می شه آدم تو این دنیای خاکی بدون عشق زنده بمونه؟

  7. تو رفتی از نظرم تا مرا بمیرانی
    که من تمام تو را در خودم نظاره کنم

    لذت بردم از خوانش شعر زیبایتان آفرین🌺

    مردن در عشق عینِ زندگی ست ، آدم بدون عشق، مرده ای بیش نیست…

    عاشق بمانید و از عشق بسرایید❤️

    • سلام و درود بر مینایی که یار علی هم هست☺️😍
      ممنونم از نظر لطفت
      سلامت باشی

  8. ماه بانوی سرزمینم
    غزلی زیبا بود و دلچسب
    میل تکرار و وباره خواندنش در دلم موج می زند
    سپاس از این همه ظریف گویی
    سپاس از این همه زیبا گویی

  9. سیاوش آزاد

    دی 12, 1401

    سلام موید باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا