🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بیا!

(ثبت: 241051) مرداد 17, 1400 

(به امام زمان جان)

خط‌های ممتد نیامدن را،،،
پاک کن.

از این همه انتظار خسته‌ام…
با هَودجِ آفتابِ فردا؛
بیا!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. لیلا طیبی

    مرداد 21, 1400

    احسنت جناب فلاحی

    آفرین

    👏👏👏👏👏🌹

    • سعید فلاحی

      مرداد 23, 1400

      🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏❤️🌹🙏🙏🙏🙏🙏🙏در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا