🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بیدِ مجنون

(ثبت: 254993) دی 24, 1401 
بیدِ مجنون

 

چه حوصله‌ای دارد بید
تا نامهٔ قیس را
باد ُبرد
مجنون شد!

 

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ـــــــــــــــــــــــ

 

 

 

نظرها
  1. سلام و درود جناب رضاپور
    شب خوش

    از لطف و بزرگواری شما سپاسگزارم

  2. سلام و درود جناب شذعی گرانقدر
    شب خوش

    به لطف خواندید
    کوچک نوازید و بزرگوار

  3. سلام و درود جناب استاد یغمایی

    شب خوش

    از لطف خضور و مهربان نگاه شما سپاسگزارم

    سلامت باشید