🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بیراهه ۲

(ثبت: 224485) فروردین 24, 1399 

 

تا ز چشمه ی ازلی جلوه ام جوانه گرفت
کوره راهی پیش نگاهم بهانه گرفت

تا که افتادم از بلندی به خاک کبود
آن لحظه در کرانه ام غبار ترانه گرفت

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    فروردین 24, 1399

    تا که افتادم از بلندی به خاک کبود

    سلام و درود

    تقدیمی :

    🌈🌈🌈

    از بلندی تا که افتادم به خاک
    خاک مالی گشته دیدم در مغاک

    یاد آوردم گذر ایام را
    خاکزادی پاک بودم زاده پاک

    ولی اله بایبوردی

    24 / 01 / 1399

    🍃🍃🍃💐🍃🍃🍃

  2. مينا امينی

    فروردین 24, 1399

    سلام بزرگوار
    ممنونم از اشتراک گذاری
    مانا باشید به مهر💐🙏

  3. رضا زمانیان قوژدی

    فروردین 24, 1399

    درود بر شما استاد.
    قلمتان نویسا

  4. محمدعلی رضاپور

    فروردین 24, 1399

    درودتان
    جناب مروج همدانی!

    لطفا بر نقدی که بر مطلب تان نوشتم، نیم نگاهی داشته باشید!
    سپاس

    دعوت اید به پنجمین کارگاه همیاری سایت:
    http://sherepaak.com/225005/—

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا