🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بیشتر

(ثبت: 13588) بهمن 7, 1397 

هیچ فصلی
تشفی ام نخواهد بود
عمیق کدورت جان را
نخواهد زدود
به صم وبکم واژه ها
قناعت نخواهدکرد
آواز دلتنگ دلم،
همیشه مرثیه ام
در نگاه تو جاریست…
هی
به رودا رود مردمکت
می پیوندم…
چرخش و چکامه و چکید چشمانت
مرادر تنفس مسیحایی می برد
در دامان گندیدگی قرن
رویای زنده ای می شوم…
بیشتر از نگاه بهار

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    بهمن 8, 1397

    درودها استادم

    بی تعارف هروقت از این قلم میخوانم با کلی کلمه و معانی جدید ربرو میشوم و می آموزم
    باشید و بتابید @};-@};-@};-@};-@};-

  2. درود استاد
    دلنشین است

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا