🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بیشتر از گاه

(ثبت: 225033) فروردین 20, 1399 
بیشتر از گاه

 

امتداد
بی گاه
در بی ترانه های خستگی
جاریست
بی هیچ ایست
در درّه های مر ثیه های غمگین تنهایی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 20, 1399

    سلام استاد

    در کوتاهی زیبا عالی مصیبت تنهایی را بیان فرموذه اید

    در پناه خدا🌿👏👏👏👏👏🌹🌿

  2. محمدعلی رضاپور

    فروردین 20, 1399

    درودتان گرامی!
    در پنجمین کارگاه ادبی سایت، منتظر نظرات ارزشمندتان هستیم:
    http://sherepaak.com/225005/—

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا