🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بیماری

(ثبت: 263000) مرداد 26, 1402 

 

آخرین بار است فریادم خداحافظ
اشک غم بر دیده شادم خداحافظ

هق هق شب های بیماری بمان یادم
خنده‌ی کوتاه در یادم خداحافظ

ریشه هایم را به طوفان‌ها نمیدادم
برگ زرد رفته در بادم خداحافظ

آمدی، ماندی دمی، کشتی مرا، رفتی
مرگ بودی تیر آزادم خداحافظ

آتش عشقت دلم را خام کرد اما
سوختم من یار شیادم خداحافظ

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. معصومه بیرانوند

    مرداد 26, 1402

    ریشه هایم را به طوفان‌ها نمیدادم
    برگ زرد رفته در بادم خداحافظ

    سلام
    احسنت

  2. طلعت خیاط پیشه

    مرداد 26, 1402

    -درود بر شما
    زیبا سروده اید
    در پناه خداشادکام باشید
    🙏🍃🌿💐🌹🌷🌺🌸

  3. محمد رضا خوشرو

    مرداد 27, 1402

    درود بر شما بزرگوار

    موفق باشید
    🌹

  4. نسترن میردامادی

    شهریور 30, 1402

    شاد و سلامت باشید

  5. علیرضا بهرامی

    مهر 1, 1402

    بی نهایت زیبا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا