🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی اراده

(ثبت: 6612) شهریور 17, 1397 

امشب قلم در وصف چشمت بی اراده ست

مفهوم حرفم نازنین بسیار ساده ست

 

من در اتاقم آسمانی ساده دارم

تا آخرین ابرش به پایم ایستاده است

 

یکبار دیگر کج شده سمتت غزلهام

چشمان پرشعرت به دستم کار داده ست

 

از خود بریدم , شاعری درد کمی نیست

دنیا زنی آواره با پای پیاده ست

 

شاید برایت درک حرفم سخت باشد

مادر مرا از روز اول شعر زاده ست

 

باید تو را در یک غزل بلعید و بعدش …

فرقی ندارد, سرنوشتم شعر و جاده ست.

 

سمانه تیموریان