🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی او چه عمر؟ بودن ما را چه فایده؟

(ثبت: 1859) تیر 10, 1395 
بی او چه عمر؟ بودن ما را چه فایده؟

نوع شعر: خوشه ای

 

دردش به جان من ، به خدا گفته ام که این

با دانه دانه های شعر بجان سفته ام که این

»

از من بگیرعمر  و همانا فزون نما

عمرِ عزیزِ جان  ، به خداوندی ات، خدا

بی او چه عمر؟ بودن ما را چه فایده؟

وقتی نبود ، کارِ دعا را چه فایده؟

«

دستم به دامنِ تو ای خالقِ ودود

ساغر تَهی ز باده  و مینا شکسته ایم

بیمارِ ما به اذنِ تو درمان  فقط شود

آری بر این امید، به ذکری نشسته ایم

»

لا حول و لا قوة الا بالله [1]

 

بداهه 9 تیر ماه 1395

طارق خراسانی

پ . ن

از دوستان همراه، برای سلامتی عزیزی از جمعِ شاعران پاک، التماس دعا دارم.

[1] . از پیغمبر اكرم(صلی الله علیه و آله) روایت شده است كه فرمودند: ذكر “لا حول و لا قوة الا بالله العلى العظیم” گنجى از گنج‌هاى بهشت بوده ، آن باعث شفا یافتن از نود و نه درد می شود و آسان‌ترین آنها ، اندوه است.