🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی بهار

(ثبت: 6616) شهریور 18, 1397 

کجا در جیب او پول و دلار است
برای نان شب در انتظار است

 کسی حال فقیری را نداند 
که دنیایش همیشه بی بهار است

نظرها
  1. طارق خراسانی

    شهریور 18, 1397

     سلام و درود بر جناب حکیم 

    دستمریزاد

    خدا به همه رحم کند 

    خانواده هایی به نان شب محتاج شده اند 

    چند مورد خبر خود کشی داشتم 

    در پناه خدا سلامت باشید 

    • علیرضا حکیم

      شهریور 18, 1397

      درودها بر استاد بزرگوار جناب طارق گرانقدر

      ارادتمندم

  2. اهورا (درویش) دولتی

    شهریور 19, 1397

    سلام دغدغه تون عالیه .مرسی

  3. عظیمه ایرانپور

    شهریور 19, 1397

    درود بر شما

    و قلمتان

  4. مازیار نژادیان

    شهریور 20, 1397

    درودها 

    پر دغدغه و هدفمنمد بود شعری که از شما خواندم بزرگوار
     

    فقط :کسی حال فقیری را نداند 
    که دنیایش همیشه بی بهار است

    بهار همیشه نشانه نشاط و سر سبزی است و حال فقری بیشتر به خزان نزدیک است تا بهار. یا من برداشت درستی نداشتم از موضوع یا اینکه "بهار" در شعر بصورت ایهام و . . . بکار گرفته شده.
    پاینده باشید بزرگوار

  5. علیرضا حکیم

    خرداد 17, 1398

    درود گرامی
    منظور شاعر همان است که شما می فرمایید یعنی بهار ندارد
    ممنون از حضور سبزتان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا