🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی تو

(ثبت: 218955) آذر 16, 1398 

نه سر دارم، نه سامانی که بی تو
چه هستم؟ دل پریشانی که بی تو

اگر بگرفته ام ره در بیابان
به بوی چشمه سارانی که بی تو

برآنم تا بشویم گرد محنت
ز سیمایی و دامانی که بی تو

تو جان می خواهی و در پیکر من
مگر مانده دگر جانی که بی تو؟

همه ایام من سخت است و دشوار
ندیدم روز آسانی که بی تو

دلم تنگ است و طوفانی ست در دل
ببارد دیده بارانی، که بی تو

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها 12 
  1. آذر 16, 1398

    سلامی به گرمی آفتاب
    نگاهی به پاکی آب و آینه
    صبحتان بخیر و جامتان گوا را
    نوشیدم از زلال اندیشه ی شما
    استاد ارجمندم سر بلند باشی
    طیب الله🌹🌹🌹🌹🌹

    • طارق خراسانی

      آذر 17, 1398

      سلام استاد خادمیان عزیز

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🙏🌿

  2. سلام و درود

    برآنم تا بشویم گرد محنت…

    رها از سخت ایامی خدایا…

    استاد ارجمند جناب خراسانی گرامی

    دست مریزاد

    پایدار باشید

    🌸🌸🌺🌺🌸🌸

    • طارق خراسانی

      آذر 17, 1398

      سلام و درود

      سپاس از حضور گرمتان

      در پناه خدا🌿🙏❤️🙏🌿

  3. درودها استاد عزیزم.
    عالیست.
    دلمریزاد

    • طارق خراسانی

      آذر 17, 1398

      سلام بر بزرگمرد شعر پاک

      سپاس از مهر حضورت

      در پناه خدا🌿🙏❤️🙏🌿

  4. علی معصومی

    آذر 16, 1398

    درود و ارادت
    جناب استاد خراسانی نازنین
    ….
    عجب تار ربابی می زنی باز
    سر از قلب کبابی نی زنی باز

    بسیار جانانه و شیدا سروده ای
    آنچنان بر دلم نشست که دوست دارم تا شام ابد بسرایم در قالب این اثر زیبا
    …تقدیم ساحت ارادات به عشق:
    ندیدم سفره ی دلهای خون را
    دوائی از نمکدانی که بی تو
    بگیرد مرهم شوریدگی را
    بروی زخم سوزانی که بی تو
    که شاید بویی از درمان بگیرد
    به فصل آن زمستانی که بی تو

    🌺🍃🌸🍃🌺🍃🌸🌿

    • طارق خراسانی

      آذر 17, 1398

      سلام
      فدااای تو طارق

      سپاس از حضورتان

      در پناه خدا🌿🙏❤️🙏🌿

  5. مينا امينی

    آذر 16, 1398

    درودها مهربان بابا

    زیباست
    خوشحالم که اشعارتون رو میخونم
    و خوشحالم که افتخار شاگردیتون رو داشتم و البته که خواهم داشت
    شما یک مدرسه ی اصیل ادبیات هستید بدون شک …

    مانا باشید به مهر جانم❤️❤️❤️❤️🌸🌸🌸🌸🌸

    • طارق خراسانی

      آذر 17, 1398

      یلام بر نفس بابا

      با تمام. وجودم دوستت دارم دختر گلم
      مهربانم

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🙏🌿

  6. امیر جلالی

    آذر 17, 1398

    ریتم و آهنگ این اثر زیبا ، شبیه اشعار بابا طاهر عریان بود . زیبا و خوش آهنگ و البته عاشقانه ای خاکستری …
    درود بر شما

    • طارق خراسانی

      آذر 17, 1398

      سلام بر امیر عشق

      قربون صفای عزیز جانم

      سپاس از تمام محبت هات

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🙏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا