🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی تو

(ثبت: 2845) آبان 30, 1395 

نیاید روزگاری، بی تو ای یار
که آید بد به یاری ،بی تو ای یار

اگر یک وقت پیش من نباشی
کشد کارم به زاری ،بی تو ای یار
علیرضا حکیم

نظرها 15 
  1. طارق خراسانی

    آذر 1, 1395

    سلام و درود بر استاد حکیم

     دوبیتی   های شما بسیار زیباست

    خیلی دوست دارم دوبیتی بگویم  ولی نتوانسته ام

    ان شاءالله در محضر شما خواهم آموخت.

    در پناه خدا شاد زی

    • علیرضا حکیم

      آذر 2, 1395

      درودها استاد طارق گرامی

      سپاسگزارم از حضور سبزتان

      دوبیتی قالب زیباییست و قالب بیان عشق است، با توجه به اینکه امروزه مردم کم حوصله شده اند دنبال شعر کوتاه (مثل رباعی ،دوبیتی، غزل) بیستر می روند .

      در دوبیتی شاعر حرفش را در دوبیت تمام می کند. هر چه زیبا و خیالی و عاطفی تر باشه بهتر است.

      البته با توانایی که بنده در شما سراغ دارم ؛اطمینان دارم می توانید ،دوبیتهای زیبایی بگویید و بنده هم هر کمکی از دستم بیاید دریغ نخواهم کرد ، به امید موفقیت برای حضرتتان

      • طارق خراسانی

        آذر 2, 1395

        با سلام و درود مجدد

        حضرت استاد  به اميد خدا وقتي كلاس هاي سمعي بصري ما تشكيل شد از وجود حضرتعالي و دگر استادان  گرانقدر سود خواهيم برد ، وبسايت شعر پاك هنوز دوران آزمايشي خود را طي مي كند و تيم طراحي  در  تلاش هستند كه امكانات سايت را بيشتر كنند .

        به اميد روزي كه در كلاس آن استاد گرامي  شركت و سرايش دوبيتي را به خوبي بياموزم .

        در پناه خدا شاد زي

  2. درود بر شما جناب حکیم ارجمند

    بداهه تقدیم قلم شما

    دلم  در  کنج   ِ تنهایی  غریب است

    اسیر  ِ دشنه ی بغض  ِ رقیب است

    برای    روزگار   ِ همصدایی

    دو چشمانش بدرگاه  ی  حبیب است

    • علیرضا حکیم

      آذر 2, 1395

      تقدیم شما

      همصدایی

      بیا از دل برانیم این جدایی

      ز بنیان برکنیم این بی وفایی

      چو گنجشکان برای هم بخوانیم

      سرود عشق را با همصدایی

  3. دو چشمانش بدرگاه  ِ  حبیب است

    • علیرضا حکیم

      آذر 2, 1395

      درود خواهر عزیزم

      سپاس از اینکه شعرم را با مهر خواندید؛ و ممنون بابت دو بیتی زیبایتان. به امید حق زنده باشید

  4. درود استاد

    • علیرضا حکیم

      آذر 2, 1395

      درود بانوی ارجمند

      سپاسگزارم از حضورتان

  5. «که آید بد به یاری ،بی تو ای یار»

    من قبلا «بدبیاری» میخواندم بصورت اسم مصدر مرکب، مثل بد اقبالی و خوش اقبالی و..

    استفاده کردم

    • علیرضا حکیم

      آذر 2, 1395

      درود جناب پژوهنده گرانقدر

      سپاسگزارم از حضور با ارزشتان،

      نظر شما نیز کاملا بجا و زیباست 

      و خودم هم بسیار شنیده ام و در ذهنم بود می شود استفاده کرد 

      موفق باشید

  6. مينا امينی

    آذر 3, 1395

    درودها

    زیبا بود

    مانا باشید و موفق

  7.  درود بر شما   دوبیتی زیباییست   احسنت   جناب حکیم عزیز

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا