🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی تو

(ثبت: 5655) اسفند 16, 1396 

 

نیاید روزگاری بی تو ای گل
که آید بد بیاری بی تو ای گل

اگر یک روز پیش من نباشی
کشد کارم به زاری بی تو ای گل
*****
جوانی را به پای من فشاندی
گل بوسه به روی من نشاندی

چه شب هایی که تا خورشید آمد
نخوابیدی و بر من خیره ماندی
*****
زن از روز ازل همتای مرده
شریک شادی و اندوه و درده

شکوه مرد اگر تا آسمان رفت
بود دست زنی در پشت پرده

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    اسفند 20, 1396

    سلام و عرض ارادت محضر استاد حکیم گرامی

    از اشعار آسمانی  و زیبایتان لذت بردمم

    عالی ست

    زنده باشید به مهر

    • علیرضا حکیم

      اسفند 26, 1396

      درودها بر شما جناب مهدی پور عزیز

      سپاسگزار حضور سبزتان

  2. مهران اسدپور

    اسفند 20, 1396

    درودها گرامی …

    کسب فیض شد.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا