🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی نام 13

(ثبت: 5642) اسفند 14, 1396 

                                                                    

                                                             

بلوغِ دورگه ی سُم ضربه ی تردید 

برآشفته خوابِ مادیانِ خیال                                                                            

                                                                                

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 15, 1396

    سلام و درود 

    مدت ها چنین است 

    آفرین به قلم توانای شما

    در پناه خدا

    • فرزاد امین اجلاسی

      اسفند 15, 1396

      درودها جناب خراسانی

      مهرِ حضورتان همیشه براین صفحه تابان

      سپاس که به مهر می خوانید

  2. آرمیتا مولوی

    اسفند 15, 1396

  3. مهران اسدپور

    اسفند 15, 1396

    درودها ارجمند …

    دستمریزاد…